ووشو قهرمانی جوانان جهان| شروع طوفانی تالوکاران ایران در روز نخست

15:46 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۰۳۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ووشو قهرمانی جوانان جهان| شروع طوفانی تالوکاران ایران در روز نخست
روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان با یک طلا و یک نقره برای کاروان کشورمان همراه بود.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، نهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از صبح امروز (چهار‌شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳) در برونئی به صورت رسمی آغاز شد. در روز نخست این پیکارها، رامتین سیاه‌مشته‌ای نماینده فرم نانچوان تالو پسران کشورمان به مصاف حریفان خود رفت و با کسب امتیاز ۸.۷۸۰ به عنوان نخست دست یافت و صاحب مدال با ارزش طلا این پیکار‌ها شد.

این نخستین مدال طلای کاروان کشورمان در پیکار‌های قهرمانی جوانان جهان است. در این فرم ورزشکارانی از هنگ‌کنگ با امتیاز ۸.۷۵۳ و چین تایپه با نمره ۸.۷۵۰ اول و سوم شدند.

ثنا پناهی نماینده فرم نانچوان تالو دختران کشورمان به مصاف حریفان خود رفت و با کسب امتیاز ۸.۵۰۳ به عنوان دومی دست یافت و صاحب مدال نقره این پیکار‌ها شد. این نخستین مدال کاروان کشورمان در پیکار‌های قهرمانی جوانان جهان است. در این فرم ورزشکارانی از هنگ‌کنگ با امتیاز ۸.۵۶۳ و ماکائو با نمره ۸.۴۹۶ اول و سوم شدند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم پسران، "امیرحسین محمدی" در نخستین دیدار خود به مصاف "گیلرمو مونتانو" از آمریکا رفت و با ارائه یک نمایش فوق‌العاده در همان راند نخست کار را به اتمام رساند و راهی مرحله دوم شد. نماینده شایسته کشورمان در مرحله دوم باید با برنده دیدار قزاقستان و هند رقابت کند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم پسران، "سروش حاجی‌مشهدی" مقابل "ایگن دوبری" از رومانی قرار گرفت و ضمن کسب برتری در دو راند متوالی برابر این ورزشکار راهی مرحله دوم پیکار‌ها شد. وی باید در مرحله بعدی با "کیم سوئنگمین" از کره‌جنوبی رقابت کند.

در وزن ۸۰-کیلوگرم پسران، "سیدعلی میری" به مصاف "ابراغیم ایتاخونوف" از قزاقستان رفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار راهی دور دوم شد. وی در مرحله دوم به "احمد عسکر" از فلسطین می‌رود.

در وزن ۷۵- کیلوگرم پسران، "سید علامیری" در نخستین رقابت خود مقابل"چی فونگ هین" از ماکائو شکست خورد و حذف شد.

همچنین تیم دوئلین تالو دختران کشورمان، تارا همافر و یونس خدایی موفق به کسب مدال نشدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *